maandag 26 oktober 2009

#23 Evaluatie



JOEPIE.... ik heb het gehaald. Eindelijk bij 23 aangekomen. Ik had niet gedacht dat ik het zou halen!!!!!!
Nee hoor, GEINTJE.
Het heeft wat gestuntel en hoofdbrekens gekost maar ja dan heb je ook wat!!!
Ik heb ontzettend veel voorbij zien komen en een hele nieuwe woordenschat opgedaan. Dingen waar ik nog nooit van had gehoord of wel gehoord maar niet verder in verdiept.
Van sommige dingen had ik eerst wat moet ik ermee en waar hebben ze het in godsnaam over????
Het ging me niet altijd gemakkelijk af en soms had ik een dipje maar gaandeweg de dingen vorderde ging het eigenlijk steeds beter. Je durft ook meer te doen.
Ik heb er veel tijd en energie in gestoken maar uiteindelijk was het heel leuk om te doen.
Uren en lange avonden heb ik zitten lezen, bekijken en vooral uitvogelen hoe het zat en soms hulp ingeschakeld van collega of coach.
Ben best trots op mezelf dat ik de eindstreep heb gehaald. Heel leuk vond ik het maken van de weblog zelf. Wat een inspiratie hebben sommige collega's en leuk om dingen te ontdekken wat ik achter die persoon niet gezocht zou hebben.
Echt handig voor de bieb vind ik de Wiki's en Google docs (wordt al gebruikt).
Zelf vond ik Flickr en Last fm en natuurlijk You Tube het allerleukst om te bekijken en te experimenteren.
Bibliotheek 2.0 is niet meer weg te denken en ik heb al gehoord over web 3.0.
Misschien dat we dan weer dingen mogen gaan ontdekken!!!!!
Leuk...... maar nu even niet.

2 opmerkingen:

  1. HOi Lisette,

    Geweldig, goed gedaan!

    groet,
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisette,

    Gefeliciteerd, de eindstreep is bereikt.
    Jouw weblog ziet er erg leuk uit.
    Geniet van je welverdiende rust.

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen