vrijdag 23 oktober 2009

#22 Bibliotheek 2.0



Er is echt ongelofelijk veel informatie te vinden over Bibliotheek 2.0.
Ik ben ervan overtuigd dat dit de toekomst is.
Ik heb heel veel doorgelezen en bekeken.
Bij het sociale netwerk van Bibliotheek 2.0 was ik al aangemeld. Dat was na afloop van onze opleiding tot informatiemedewerker.
Ik heb er alleen eerlijk gezegd niet zo heel veel mee gedaan buiten af en toe een berichtje lezen en soms wat toevoegen.
Wat Kees Hamann in het bibliothecaris 2.0-manifest naar voren brengt daar kan ik het wel mee eens zijn.
Hele nuttige en bruikbare maar vooral hele positieve dingen. Het zou mooi zijn als het zo zou kunnen.
Ik denk dat we er niet meer omheen kunnen wat betreft 2.0
We moeten dit wel op de voet blijven volgen anders lopen we weer zo achter want je kent het gezegde wel "stilstand is achteruitgang".
Ik heb de laatste tijd zoveel informatie gehad dat ik het even laat bezinken.
En dan nog even evalueren!!!!
Het laatste loodje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten