maandag 12 oktober 2009

#19 Sociale Netwerken


Van alle sociale netwerken die er zijn is Hyves wel de meest bekende. Er zijn er een heleboel gepasseerd waar ik nog nooit van had gehoord.
Er is mij al zo vaak gevraagd "Kom op hyves joh leuk" en het zal ook gerust leuk zijn maar als je er eenmaal mee begint ben je niet meer te stoppen. Dan moet je het ook bijhouden en regelmatig "hyven" (nieuw werkwoord). En ik heb niet de behoefte om alles online te delen met anderen.
En daar heb ik de tijd niet voor doe ik toch liever andere dingen.
Maar heb overal rondgekeken op facebook, my space, dizzie.
Zoals ik in een eerder ding al vertelde vind ik dizzie er leuk en overzichtelijk uitzien voor net werken boeken en literatuur. Zouden we zeker iets mee moeten doen voor onze klanten van VANnU misschien een koppeling aan de catalogus. Hebben ze meer informatie!
Ik heb gezien dat vogeltje62 VANnU aangemeld heeft op Hyves. Leuk.
Misschien is het wat om de doelgroep jongeren via hyves te bereiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten