zondag 11 oktober 2009

#18 Library thing


Dit is bedoeld voor de echte boekenwurm.
Je boeken catalogiseren via Library Thing is heel handig als je dat wilt.
Ik heb een account aangemaakt en een aantal boeken toegevoegd en als je wil kan je ze delen met medelezers en bespreken en je kan recensies lezen. Wellicht handig als je nog van plan bent een bepaald boek aan te schaffen.
Je kan ook een lijst toevoegen met boeken die nog op je verlanglijstje staan om te lezen.
Ik ga het zelf prive niet gebruiken omdat ik wel weet wat ik wil lezen.
Misschien is het handig voor kinderen die niet zo sterk zijn in lezen maar dit wel een goed idee vinden om rond te kijken en daarvan weer te leren.
Voor de leesclubs kan het zeker makkelijk zijn maar misschien gebruiken ze dit al!
Op Dizzie.nl rondgekeken. Ziet er heel leuk uit. Ik vind het wel overzichtelijker dan Library Thing.
Vervolgens widget "Boeken uit mijn Library Thing" toegevoegd op mijn weblog.
Het komt er gaandeweg toch wel steeds professioneler uit te zien!!!

1 opmerking: