maandag 6 juli 2009

RSS feeds

Het is me wat met die RSS feeds. Ik had ze nog nooit gezien. Het was me niet eerder opgevallen.
Ik zie nog niet precies wat de functie ervan is en wat ik er precies mee moet doen.
Het valt me ook op dat een heleboel sites ze niet hebben of niet actief zijn.
Het zal nog wel duidelijk worden in de loop van de volgende "dingen".
Het zal wel gaan lukken met Diana als coach.
Ik ga me nu verdiepen in ding 5.
Als het lukt want op de achtergrond heb ik een concert van Michael Jackson aanstaan (tv) en ik moet eerlijk toegeven dat ik af en toe afgeleid wordt.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lisette,
    Ik zag dat je mij toegevoegd hebt om te volgen, ook ik vind die RSS best moeilijk, maar probeer me er deze week toch doorheen te worstelen. Ik zie je vrijdag, dan kunnen we het er nog even over hebben, tot dan!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen