donderdag 9 juli 2009

#5

Ik ben met #5 aan de slag gegaan maar het valt nog niet mee.
Het is me wel gelukt om het bl0goverzicht op mijn netvibes pagina te zetten weliswaar met de hulp van het filmpje van Rob maar het is gelukt.
Dit lijkt me zo op het eerste gezicht wel handig. Dan heb je alle bij elkaar in een oogopslag.
Verder nog een beetje geexperimenteerd met de zoektools maar ik vind dat er soms zoooo veeeel op een pagina staat dat ik niet weet waar ik eerst moet kijken maar dat zal allemaal wel wennen!!!!!! Ga nog even verder en op naar #6.

4 opmerkingen:

  1. Ha die modepopje,
    Ik heb wel even na moeten denken wie "modepopje" is, maar het kan eigenlijk niet missen!! Jij bent ook al goed op weg zie ik. Vind je het leuk om te doen? Ik heb me aangemeld om je te volgen.
    Heel veel greets van Tonijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lisette,
    Ik heb nog even gekeken en ik denk dat je op je blog op 'volgen' moet gaan staan, dan zie je ook een vierkantje waar je een foto of afbeelding in kunt zeggen, wat natuurlijk veel mooier is.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lisette,
    Sorry, ik had het toch verkeerd, ws toch via profiel linksboven, ik weet het echt niet meer zeker!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lisette,
    Op de site van Valerie (vdb)heeft Marion aangegeven hoe je de foto toe moet voegen, succes!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen