maandag 31 augustus 2009

#11 Wiki's


De bekendste wiki is natuurlijk Wikipedia. Die kende ik al dus. Verder had ik er nog nooit iets mee gedaan. Heb op mijn gemak alles bekeken en rondgesnuffeld en bij mijn favoriet uitgaan iets toegevoegd. De filmpjes zijn trouwens wel erg handig en duidelijk. De wiki van Deventer vind ik erg duidelijk en overzichtelijk. Ik heb iets meer moeite met de engelse teksten!


Ontzettend leuk en heel interesant voor de bibliotheek lijkt mij. Voor degene die samen een project opzetten bijvoorbeeld hoef je niet steeds te mailen.

Alleen vraag ik me af wie er controleert wat er veranderd wordt en of het dan ook inderdaad weer teruggedraaid kan worden anders vind ik het niet erg geloofwaardig.

Ik denk dat ik het prive niet zo snel zal gebruiken maar je weet maar nooit in de toekomst.

Ik ga verder naar #12.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten